Leveringsvoorwaarden en informatie:  

Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen en klik nadat u klaar bent met samenstellen op afrekenen. Vul vervolgens al uw gegevens in. Kies de gewenste betaalmethode en klik op ‘afrekenen’. U ontvangt de bevestiging op de mail. 

Let op: Dit zet de order nog niet in gang. Indien u de betaling heeft verricht dan wordt de order in gang gezet. U ontvangt uw factuur per mail. 

Na uw aankoop neemt Sungear contact met u op.  Wij zullen in dit gesprek met u de lever en of montage datum bepalen en nemen uw bestelling stap voor stap geheel met u door. 

Op de leverdag zullen wij de goederen bij u leveren tussen 7.00 en 21.00uur . Het tijdsvak van leveren wordt tijdig aan u doorgegeven. Laat u de opdracht door Sungear monteren dan zal onze afdeling planning met u een tijdstip overleggen. Mocht een levering of montage vanwege overmacht geen doorgang vinden dan staat hier geen coulance tegenover . Wij zullen dan zsm een andere afspraak met u maken. Wij adviseren u dan ook om de levering tijdig te laten uitvoeren zodat u geen onnodige vertraging oploopt bij zelf montage of bij uitbesteding in eigen beheer. 

Ons levergebied beslaat geheel Nederland, geheel België en Duitsland tot 210 kilometer hemelsbreed vanaf onze vestiging aan de Aalsterweg 72 in Eindhoven. Uitgezonderd hiervan zijn de Waddeneilanden. 

Als u zelf een bestelling komt ophalen of omruilen op onze vestiging dan staat hier geen compensatie tegenover. Het inladen dient u zelf te verzorgen. Wij adviseren dan ook om indien nodig met twee of meer personen te komen, omdat onze producten meestal zwaar in gewicht zijn.

Bij levering van uw bestelling dient er een bevoegd persoon aanwezig te zijn die de bestelling in ontvangst kan nemen en de  af leverbon kan tekenen.  

Glazen platen mogen enkel passend vervoerd worden om de puntbelasting te voorkomen waarbij het glas kan springen. Indien u de montage van uw bestelling zelf verzorgt, houd er dan rekening mee dat bepaalde onderdelen zwaar kunnen zijn. Controleer voordat u een onderdeel monteert of deze vrij is van defecten. Indien u een defect /beschadiging constateert en dit onderdeel is door Sungear zo geleverd: monteer het onderdeel dan niet. Maak foto’s van het betreffende onderdeel, neem contact op met een van onze medewerkers en stuur de foto’s naar eindhoven@sungear.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Sungear zal zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Monteert u toch een beschadigd product dan kan Sungear deze niet meer omruilen. 

1. U kunt uw producten binnen 14 dagen na ontvangst herroepen/retourneren. Als u gebruik maakt van dit herroepingsrecht, meldt u dit binnen 14 dagen door middel van brief of per mail aan Sungear. Wanneer goederen voor u op maat zijn gemaakt dan vervalt deze mogelijkheid. 

2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in punt 1 bedoelde melding, zendt u het product terug naar Sungear. Mocht u het product door Sungear willen laten ophalen dan dient u dit tijdens de herroeping, zoals in punt 1 genoemd, te vermelden. Hiervoor zullen we €75,- transportkosten in rekening brengen. Sungear regeld dan in overleg met u de terugzending van goederen. 


Bij montage door Sungear: 
1. Zorgt u er aub voor dat uw terras (of plaats van montage) vrij is gemaakt van obstakels, zodat onze monteurs direct kunnen starten met de werkzaamheden 
2. Er een stroompunt aanwezig is waar wij haspels in kunnen steken tbv elektrisch gereedschap 
3. De bestelde producten worden door ons mee genomen op de dag van montage 
4. U dient het lichten en retouren van de bestrating zelf te verzorgen tenzij dit anders vermeld staat op deze opdrachtbevestiging 
5. Indien u LED verlichting of een ander elektrisch product heeft besteld zorgt u aub dan voor een geaard/waterdicht buitenstopcontact ter hoogte van het product 
6. Op de dag van de montage dient er iemand aanwezig te zijn die onze monteurs instructies kan geven over de exacte montage wensen van de bestelling (na de montage kan de locatie niet meer worden aangepast) 
7. Mocht het voorkomen dat Sungear door overmacht niet op de afgesproken datum kan monteren is er nimmer sprake van een coulance regeling. Wij zullen zsm een nieuwe montage datum met u overleggen. 

Graag attenderen wij u ook op onze algemene voorwaarden. Deze vindt u op onze website onder het kopje Informatie.